Cennik

Ceny za usługi każdorazowo są negocjowane indywidualnie z klientem na podstawie uzgodnionego zakresu prac. Wyznacznikami wysokości opłat są:

  • rodzaj ewidencji księgowej,
  • specyfika działalności przedsiębiorstwa, rodzaj i ilość zagadnień (zdarzeń gospodarczych),
  • ilość dokumentów (średniomiesięczna),
  • stan zatrudnienia.

Ceny minimalne netto  za standardowe usługi kształtują się następująco:

Pełna księgowość (księgi handlowe) Od 1200 zł/mies. (plus jednomiesięczne wynagrodzenie za sprawozdanie finansowe)
Podatkowa książka przychodów i rozchodów Od 350 zł
Ewidencja podatku ryczałtowegoOd 350 zł
Ewidencje VAT, pliki JPK VAT60 zł rejestr
Ewidencje VAT transakcji unijnych, import, eksport60 zł rejestr
Ewidencja, amortyzacja środków trwałych NWiP, do 20 pozycji130 zł
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników60 zł za pracownika
Obsługa płacowa zleceniobiorców ( umowy zlecenia, o dzieło)50 zł za zleceniobiorcę bez obowiązku ZUS, 50 zł z obowiązkiem ZUS)
Konsultacje, prace dodatkowe płatne w zależności od problemuDo uzgodnienia

Prowadzenie ewidencji i rozliczenie majątku trwałego oraz inwestycji.